برند سازی

برندسازی یا برندینگ (Branding)، بحث داغی که دربسیاری از جلسههای کاری و در شرکتهای مختلف ، توسط مدیران مجموعه ها تا دلتان بخواهید شنیده میشود و نتیجه اینکه صحبت از برندسازی و برندینگ و مشاوره آن کم نیست. در ابتدا باید ذکر شود که مفهوم برندسازی با برندینگ از لحاظ علمی و اجرایی تفاوت دارد، که به اشتباه به جای همدیگر نیز استفاده می شود، فرآیند برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند می باشد و بواسطه برنامه های ترویجی و تبلیغاتی به ثمر مینشیند و طراحی هویت برند بخش اساسی این فرآیند محسوب می شود.
برندینگ به فر آیندی گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما در ذهن مشتری است، تمام چیزیهایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما، شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس کند، شامل این مجموعه فعالیت هاست . . البته اینکه سازمانها و مشتریان آگاه باید بدانند که برند و برندینگ، فقط طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی نیست! در تمام این مسیر، همهی اِلِمانهای بصری برندتان از لوگو و فونت بگیرید تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشورتان، بعنوان یک ابزار برای برندینگ هستند.
در واقع کل کار برندینگ به زبان ساده این است که شما قرار است “ذهنیت” مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید، خاص شوید و بنا به دلایلی، افرادی (خاص یا عام) به سمت شما بیایند و سراغ برندهای دیگر نروند.
گروه سیماد ، با داشتن گروه تخصصی و تیم حرفه ای در سالهای متمادی است در حوزه برندسازی و برندیگ فعالیت تخصصی نموده و در همین راستا اقدام به ایجاد ، راه اندازی و توسعه برندهای سازمانی و شخصی برای متقاضیان نموده است .
شالوده اصلی حرکت تیم تخصصی سیماد حرکت بر اساس سرفصلهای ذیل می باشد :
- تحلیل برندهای جاری و برنامه ریزی برند سازی
- برندینگ و تدوین سند جامع برند شرکتها
- ساخت و توسعه برندهای شخصی
- طراحی ، ایجاد و هویت سازی برند بعنوان آخرین مرحله از برندینگ
تیم تخصصی سیماد آمادگی دارد جهت طراحی و ارتقا برند سازمانی و شخصی در کنارشما باشد ..
نتیجه برندینگ صحیح کسب درآمد بیشتر و ثروت است….
ایمیل تماس : .info@seemad.ir
تلفن های همراه : ۰۹۱۲۲۶۵۵۹۲۷ – ۰۹۱۲۳۶۲۶۲۱۳
نمونه پروژه های برندینگ ایجاد هویت بصری